-->
404
نعتذر , لا نستطيع ايجاد الصفحة المطلوبة

تحميل half life كاملة مع عالم-زلم +وحوش رابط مباشر download half life surprise

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تحميل لعبة half life كاملة 
رجال(زلم)+وحوش+طيران+طاقة 200


رابط التحميل

اللعبة مرفوعة من صديقي OMAR MJ
شريكي في القناة
فيديو للعبة

مواضيع ذات صلة

هناك 29 تعليقًا:

  1. كيف الغاء رجال(زلم) واللعب انا والاصدقاء عبر الشبكة

    ردحذف
    الردود
    1. لازم يكون عندك اكتر من ججهاز كمبيوتر 1 يعمي اذا بدكون تلعبوا مع بعض شي خمسي لازم يكون عندك شي 5 اجهزة كمبيوتر حد بعض لانو لازم توصل الاجهزة بكبل اسمو كبل الشبكة هيك بيمشي الحال

      حذف
    2. هل هو يشتغل على الوندوز10

      حذف
  2. انا عايز العب انا والجهاز اثاني

    ردحذف
  3. أنا أريد كلمة السر للعب Multiplayer

    ردحذف
  4. كل ما ادخل الاعبه وعايز ابده يطلب cd

    ردحذف
  5. كل اما اجي ادخل اللعبة يطلب cd

    ردحذف
  6. لم تظهر لي القائمة كي اكتب الكود ما هو الزر الذي يجب على ضغطه لتظهر القائمة

    ردحذف
  7. واو والله انت احسن واحد شوفتة بيعرف ينزل العاب يلا يا كداب يابن الكلب شوفت بحبك ازاى هههههه

    ردحذف
  8. انا بشغله بتشتغل بس مفيش صوره خالص ضهر

    ردحذف
  9. ماهورمز الcd واين يكتب

    ردحذف
  10. اللعبة اشتغلت بس الشاشة مو راضية تكبر عم تضل الشاشة بالزاوية اليسار من الأعلى حدا عندو حل للمشلة

    ردحذف
  11. لما بخش العبة بكتب ال cd وبعديها بخش نيو جيم بيقلي ادخل cd بس المرادي مفيش مكان اكتب فيه مفيش اي خنات ظهرة اعمل ايه رجاء الرد علشان مش عارف اخش ال story mod

    ردحذف

div>
جميع الحقوق محفوظة 2013-2017 ل Content Tech
تصميم : Content Tech